Kondicionieriaus kompresorius (8FK 351 113-441)
- Originalus detalės kodas: 1 436 955
- Originalus kodas: 1 437 620
- Originalus kodas: 1 437 621
- Originalus kodas: 1 465 437
- Originalus kodas: 1 678 410
- Originalus kodas: 1 732 593
- Originalus kodas: 1 796 856
- Originalus kodas: 3 600 027 0
- Originalus kodas: 3M5H 19D62 9DC
- Originalus kodas: 3M5H 19D62 9DD
- Originalus kodas: 3M5H19D629DE
- Originalus kodas: 3M5H19D629DF
- Originalus kodas: 3M5H19D629DG
- Originalus kodas: 3M5H-19D629-DJ
- Originalus kodas: 3M5H19D629DK
- Originalus kodas: 8 603 230
- Originalus kodas: 8 603 684
- Detalės gamintojas:
Kompresorius - kondicionieriaus širdis. Kompresoriaus paskirtis - suslėgti šaldiklį ir priversti į cirkuliuoti kondicionieriaus sistemoje. Į vieną, įsiurbimo, angą patenka žemo slėgio garai iš garintuvo, iš kitos angos aukšto slėgio garai patenka į kondenserį. Kadangi kompresorius gali suslėgti tiktai dujas, skystas šaldiklis, patekęs į kompresorių, gali jį sugadinti. Tai vadinama hidrauliniu smūgiu. Kompresorius montuojamas automobilio variklio skyriuje, sukimą gauna nuo alkūninio veleno, panašiai kaip generatorius ar vairo stiprintuvas. Kompresorius turi elektromagnetinę sankabą, kuri įjungia arba išjungia kompresorių pagal vairuotojo arba valdymo sistemos komandas. Vienose sistemose, vairuotojui įjungus kondicionierių, kompresorius veikia pastoviai, kitose - periodiškai atsijungdamas.