Filtras alyvos FORD FOCUS II (DA_) Filtrai, tepalai, skysčiai ir kita Filtrai
Atgal
                Filtras alyvos  OC 1051 gera kaina internetu

Filtras alyvos (OC 1051)

  • Originalus detalės kodas: 1007705
  • Originalus kodas: 1007706
  • Originalus kodas: 1070521
  • Originalus kodas: 1455760
  • Originalus kodas: 1667890
  • Originalus kodas: 1682366
  • Originalus kodas: 1714387
  • Originalus kodas: 1E0514302
  • Originalus kodas: 1E0514302A
  • Originalus kodas: 1E0514302B
  • Originalus kodas: 1E0514302C
  • Originalus kodas: 1E0514302D
  • Originalus kodas: 1E0614302
  • Originalus kodas: 30711616
  • Originalus kodas: 30711781
  • Originalus kodas: 30731879
  • Originalus kodas: 30731880
  • Originalus kodas: 30777486
  • Originalus kodas: 30777487
  • Originalus kodas: 31339023
  • Originalus kodas: 7S7G6714A1A
  • Originalus kodas: 7S7G6714AA
  • Originalus kodas: 7S7G6714CA
  • Originalus kodas: 96MM6714B1A
  • Originalus kodas: BM5G6714AA
  • Detalės gamintojas: manuf img
Kaip pirkti
  • 1
    Suraskite reikiamą detalę. Pridėkite visas reikiamas dalis „Į užklausą“ ir spauskite „Siųsti užklausą“.
  • 2
    Gausite specialisto parengtą automobilio dalių komercinį pasiūlymą su kainomis:
    • Pigiausią variantą
    • Geros kokybės
    • Aukščiausios kokybės
  • 3
    Jei pasiūlymas Jums tiks reikiamas automobilių dalis galėsite įsigyti atsiskaitydami grynais, pavedimu ar kortele.
Sužinoti automobilio dalių kainas ir jas užsakyti taip pat galite: Naujiena! Akcijų katalogas ieškok pats ir pirk iškarto 24/7 www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/ jau virš 1 mln.  skirtingų automobilių dalių akcijų. Iš akcijų katalogo dar pigiau ir greičiau.
aukštis [mm] 73,5
filtro tipas priveržiamas filtras
jungties sriegis 3/4"-16UNF-2B
korpuso skersmuo [mm] 76
rekomenduojamų specialių įrankių dalies numeris OCS1
sandariklio skersmuo [mm] 72
vidinis skersmuo 2 [mm] 62

Tepalas tepa visas judančias ir darbines variklio dalis. Degimo metu į tepalą patenka teršalų dalelės, degimo produktų liekanos, nuodegos. Jos teršia ir tirština tepalą. Todėl sutrinka normalus tepalo tiekimas į variklį, sumažėja variklio galingumas arba padidėja kuro sąnaudos, o blogiausiu atveju variklis visiškai sugenda.

Variklių galingumo didinimas tuo pačiu metu mažinant kuro sąnaudas kelia padidintus reikalavimus variklių gamybos pramonei. Tik švarus tepalas gali ilgam užtikrinti pastovų variklio galingumą.