UŽPILDYKITE UŽKLAUSĄ:
PAGAL AUTOMOBILĮ
PAGAL KODĄ

UŽSISAKĖTE PREKĘ, BET JI JUMS NETIKO? NESIRŪPINKITE!


Darome viską, kad visi pirkėjai pas mus apsipirktų sėkmingai ir liktų viskuom patenkinti, bet vis dėlto kartais gali prireikti detales grąžinti. Susisiekite su mumis ir sužinosite daugiau apie prekės pakeitimą ar grąžinimą. Prieš tai perskaitykite taisykles.  

Taisyklės:

 1. Nusipirkę netinkamos kokybės detalę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) dienų nuo jos pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.     

 2. Jei detalė netiko Jūsų automobiliui dėl mūsų kaltės, tokią prekę keičiame ir padengiame su prekių keitimu susidariusias pristatymo išlaidas arba grąžiname pinigus. Jei prekė netiko dėl Kliento kaltės, keitimo išlaidas dengia Klientas. Prekių grąžinimo atveju, kai detalė netiko dėl kliento kaltės, suma grąžinama  atskaičius kainą už pristatymą ir apmokėjimo gavimo administracinės išlaidos. Visais atvejais prekės grąžinimas galimas tik per 14 (keturiolika) dienų nuo jos pristatymo Jums dienos.      

3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:   

3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;   
3.2. prekė turi būti Jūsų nesugadinta;   
3.3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);   
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;   
3.5. prekės nebuvo naudojamos;   
3.6. išsaugotos prekių vartojamosios savybės;   
3.7. prekės neprarado prekinės išvaizdos. Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu.      

4. Norint aukščiau nurodytais atvejais grąžinti prekę mums atgal, Jums reikia informuoti mus skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekės grąžinamos tik pateikus pirkimo dokumentą (kasos aparato kvitą, pinigų priėmimo kvitą, bankinio pavedimo išrašą).     

5. Tais atvejais, kai prekės keičiamos ir tokio keitimo metu susidaro kainų skirtumas, Jūs privalote sumokėti tokį kainų skirtumą.

6. Originalios dalys ir užsakytos pagal spec. užsakymą atgal nepriimamos.

7. Pardavėjęs neatsako ir neatlygina jokiu tiesioginių ir netiesioginių kliento nuostolių, kurie atsirado dėl prekės netikimo, išskyrus grąžinami pinigai už netikusią prekę arba ji pakeičiama į tinkančią. Prekės grąžinamos tik pateikus pirkimo dokumentą (kasos aparato kvitą, pinigų priėmimo kvitą, bankinio pavedimo išrašą).

8. Pirkėjas prekes turi grąžinti pardavėjo nurodytu adresu.

9. Grąžinant prekes iš užsienio klientas apmoka prekių siuntimo išlaidas.

Skambinkite telefonu +37061272524 (Šiauliai) +37065246993 (Vilnius)

rašykite jus aptarnavusiam vadybininkui arba bendru el. paštu info@pigiausiosdalys.lt (nurodykite užsakymo numerį)