ЗАПОЛНИТЕ ЗАЯВКУ:
По марке автомобиля
По коду детали

UŽSISAKĖTE PREKĘ, BET JI JUMS NETIKO? NESIRŪPINKITE!


Susisiekite su mumis ir sužinokite daugiau apie prekės pakeitimą. Prieš tai perskaitykite taisykles.  

Taisyklės:

 1. Nusipirkę netinkamos kokybės detalę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) dienų nuo jos pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.     

 2. Jei detalė netiko Jūsų automobiliui dėl mūsų kaltės, tokią prekę keičiame ir padengiame su prekių keitimu susidariusias pristatymo išlaidas arba grąžiname pinigus. Jei prekė netiko dėl Kliento kaltės, keitimo išlaidas dengia Klientas. Prekių grąžinimo atveju, kai detalė netiko dėl kliento kaltės, suma grąžinama  atskaičius kainą už pristatymą. Visais atvejais prekės grąžinimas galimas tik per 14 (keturiolika) dienų nuo jos pristatymo Jums dienos.      

3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:    

3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;    
3.2. prekė turi būti Jūsų nesugadinta;    
3.3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);    
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;    
3.5. prekės nebuvo naudojamos;    
3.6. išsaugotos prekių vartojamosios savybės;    
3.7. prekės neprarado prekinės išvaizdos. Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu.      

4. Norint aukščiau nurodytais atvejais grąžinti prekę mums atgal, Jums reikia informuoti mus skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.      

5. Tais atvejais, kai prekės keičiamos ir tokio keitimo metu susidaro kainų skirtumas, Jūs privalote sumokėti tokį kainų skirtumą.

Skambinkite telefonu 8-612-72524 

arba rašykite el. paštu info@pigiausiosdalys.lt (nurodykite užsakymo numerį)