Pasirinktas automobilis:
Matuoklis oro srauto Išmetimo sistema
Atgal
  •             Matuoklis oro srauto  gera kaina internetu

Matuoklis oro srauto

Detalės nuotrauka yra tik bendras pavyzdys, tai nėra Jūsų automobilio detalės nuotrauka.
Kaip pirkti
  • 1
    Suraskite reikiamą detalę. Pridėkite visas reikiamas dalis „Į užklausą“ ir spauskite „Siųsti užklausą“.
  • 2
    Gausite specialisto parengtą automobilio dalių komercinį pasiūlymą su kainomis:
    • Pigiausią variantą
    • Geros kokybės
    • Aukščiausios kokybės
  • 3
    Jei pasiūlymas Jums tiks reikiamas automobilių dalis galėsite įsigyti atsiskaitydami grynais, pavedimu ar kortele.
Sužinoti automobilio dalių kainas ir jas užsakyti taip pat galite: Naujiena! Akcijų katalogas ieškok pats ir pirk iškarto 24/7 www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/ jau virš 1 mln.  skirtingų automobilių dalių akcijų. Iš akcijų katalogo dar pigiau ir greičiau.

Oro srauto matuoklis ( angliškai MAF – “Mass air flow sensor” ) yra vienas iš daugelio daviklių, esančių šiuolaikiniame automobilyje. OSM tiksliai matuoja oro masę patenkančią į vidaus degimo variklį. Pagal signalą gautą iš OSM (kaip ir iš kitų daviklių) automobilio kompiuteris (ECU) apskaičiuoja reikalingą įpurkšti kuro kiekį, o dyz.varikliuose šis signalas tai pat naudojamas kontroliuoti išmetamų dujų recirkuliaciją. OSM dažniausiai stovi iš karto už oro filtro, t.y. išfiltruotas oras praeina pro oro srauto matuoklį ir toliau patenka į automobilio įsiurbimo kolektorių. Yra keletas OSM tipų. Senesniuose automobiliuose buvo naudojami mechaniniai „sklendės“ tipo oro srauto matuokliai. Naujos kartos elektroniniai OSM neturi judančių mechaninių dalių. Naujausiuose OSM sensoriaus elementas – tai labai plona metalinė juostelė ant keramikos ar kitokio pagrindo, kuri įkaitinama iki 120-180C laipsnių (priklausomai nuo automobilio). Oro srovė tekėdama pro šį elementą, jį vėsina. Kuo daugiau oro, tuo labiau sensoriaus elementas atvėsinamas ir tuo daugiau srovės elektroninė mikroschema turi paduoti, kad palaikyti elemento temperatūrą pastovia. Visa tai elektroninė schema paverčia nuolatinės įtampos signalu, kuris ir perduodamas ECU.