Paieška pagal valstybinį numerį veikia duomenų bazėje esantiems numeriams. Jei nerandate savo automobilio ar reikiamos detalės parašykite mums į info@pigiausiosdalys.lt
Užklausa pagal markę ir modelį
Užklausa tuščia. Pasirinkite automobilį ir išsirinkę detalę spauskite "Į užklausą". Jei nerandate savo automobilio ar reikiamos detalės parašykite mums į info@pigiausiosdalys.lt
Jūsų duomenys
Prekiaujame tik naujomis automobilių dalimis. Jei šiuo metu domina tik dalių kainos ar norite dalis išsirinkti patys ir pirkti iš karto pasinaudokite e-parduotuvės akcijų katalogu, kuriame jau virš 2 mln. skirtingų prekių. Taip dar pigiau ir greičiau!
Detalės nuotrauka yra tik bendras pavyzdys, tai nėra Jūsų automobilio detalės nuotrauka.
Kaip pirkti
1
Suraskite reikiamą detalę. Pridėkite visas reikiamas dalis „Į užklausą“ ir spauskite „Siųsti užklausą“.
2
Gausite specialisto parengtą automobilio dalių komercinį pasiūlymą su kainomis:
Pigiausią variantą
Geros kokybės
Aukščiausios kokybės
3
Jei pasiūlymas Jums tiks reikiamas automobilių dalis galėsite įsigyti atsiskaitydami grynais, pavedimu ar kortele.
Sužinoti automobilio dalių kainas ir jas užsakyti taip pat galite: Naujiena! Akcijų katalogas ieškok pats ir pirk iškarto 24/7 www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/ jau virš 1 mln. skirtingų automobilių dalių akcijų. Iš akcijų katalogo dar pigiau ir greičiau.
Oro srauto matuoklis ( angliškai MAF – “Mass air flow sensor” ) yra vienas iš daugelio daviklių, esančių šiuolaikiniame automobilyje. OSM tiksliai matuoja oro masę patenkančią į vidaus degimo variklį. Pagal signalą gautą iš OSM (kaip ir iš kitų daviklių) automobilio kompiuteris (ECU) apskaičiuoja reikalingą įpurkšti kuro kiekį, o dyz.varikliuose šis signalas tai pat naudojamas kontroliuoti išmetamų dujų recirkuliaciją. OSM dažniausiai stovi iš karto už oro filtro, t.y. išfiltruotas oras praeina pro oro srauto matuoklį ir toliau patenka į automobilio įsiurbimo kolektorių. Yra keletas OSM tipų. Senesniuose automobiliuose buvo naudojami mechaniniai „sklendės“ tipo oro srauto matuokliai. Naujos kartos elektroniniai OSM neturi judančių mechaninių dalių. Naujausiuose OSM sensoriaus elementas – tai labai plona metalinė juostelė ant keramikos ar kitokio pagrindo, kuri įkaitinama iki 120-180C laipsnių (priklausomai nuo automobilio). Oro srovė tekėdama pro šį elementą, jį vėsina. Kuo daugiau oro, tuo labiau sensoriaus elementas atvėsinamas ir tuo daugiau srovės elektroninė mikroschema turi paduoti, kad palaikyti elemento temperatūrą pastovia. Visa tai elektroninė schema paverčia nuolatinės įtampos signalu, kuris ir perduodamas ECU.